Documentaire Roze Bubbel

Afra Rijkhoff
Documentaire Roze Bubbel

over Dit project

'Een documentaire over queer gezinnen die
onderzoekt hoe we kunnen komen tot een meer
inclusieve samenleving'

Een korte documentaire over queer gezinnen die onderzoekt hoe we kunnen komen tot een meer inclusieve samenleving/ die de norm van gezinnen onderzoek.

In deze documentaire onderzoek ik wat de norm voor gezinnen is en hoe we deze kunnen verbreden waardoor queer gezinnen zich er ook in aangesproken voel.

Door de verbinding tussen queer en niet-queer mensen te vergroten ga ik met deze documentaire touren door heel Groningen (gemeente en provincie) om in elk buurthuis een vertoning te laten zien, met nagesprek.

COSIMO: "Yes, we match funding, but we also match values, visions and impact"

Meer?

Wil je dit project mogelijk maken of meer informatie hebben? Klik hier!

Afra Rijkhoff
Submit your project

Over de makers

Afra Rijkhoff (Werkervaring: Vers Forum, Jonge Harten Festival, Kunstbende Groningen, NNT - Noord Nederlands Toneel).

"Hi ik ben Afra, docerend theatermaker die niet achteruit deinst voor nieuwe avonturen! Ik werk goed in groepen, luister en heb oog voor het geheel." Marleen Danhof (Werkervaring: eigenaar Dollhouse, DJ Nanno, Shared Spaces Haren, oprichter Dreamaholic.). "Werken" zoals de meeste mensen het in het leven zien, zal ik nooit doen.

Het enige wat ik doe, is slim werken om domen realiteit te maken met activiteiten waar ik energie van krijg. Zo ben ik 8 jaar begonnen als dj, heb er mijn fulltimejob van gemaakt, ben events gaan organiseren en heb veel mooie herinneringen mogen maken. Tot het moment dat ik door had dat die wereld en die vorm van mijzelf niet meer paste. Het was tijd voor iets anders.

Marketing en videografie trokken al langere tijd mijn interesse. Ik kocht een camera, heb veel online cursussen gedaan, gelezen en kennis ingewonnen bij experts. Zo heb ik mijzelf in korte tijd weten op te leiden tot video marketeer. Ik voelde een passie en zag een kans om vele andere ondernemers en organisaties te helpen hun verhaal te vertellen. Want een goed verteld verhaal raakt mensen. Het inspireert en zet mensen in beweging. Het interessante aan de mens is dat er niet beslist wordt op ratio (wat vaak gedacht wordt), maar op emotie. Deze emotie vertalen wij naar online verhalen op haarscherp beeld."

Projecten